mandag den 28. november 2011

fra Ktm til Kbh

den 27.11  var  min  sidste  dag  i Ktm.  Afg. med  Gulfair  kl. 20.40  via Bahrain  med planmæssig  ank  til Kbh kl. 0645. 
Dagen gik med at  ose  lidt   rundt  i  Thamel, de  sidste indkoeb,  sidde og  nyde  solen paa en tag-terasse-cafe  og  læse  ÆBLEMOSTREGLEMENTET  af John Irving ( ham med verden iflg. Garp)... Jeg blev  suget helt  ind i  den bog...herlige personskildringer,  rundt om livets  HELT  store spørgsmål ... fremstillet  med  stor humor, skarphed   , indlevelse og  nuancerigdom...... befriet for facitlister   ...
Jeg hyrede en taxa ud til lufthavnen -500 rupi,  kom  i  rigtig go´tid  ,  igennem  alle kontrollerne og med knap en  times forsinkelse  lettede  en  vi  i  en  af  Gulf airs kaempejet  fra  Ktm med kurs mod  Bahrain,  hvor der kun var 40 min.   til vi  kom afsted mod Kbh,  hvor vi  ankom  10  min.  foer  planmaessig   kl.  0635.
Fat i  rygsaekken paa baandet  og  ud i ankomsten  til en kaerlig  morgen -familiemodtagelse... saa dejligt at vaere hjemme igen !!  med  fortsat rejselyst  i  sjaelen   :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar